Hebt u voor uw telefoon een Odido abonnement? Dan kunt u de ISD mogelijk telefonisch niet bereiken.
Excuses voor het ongemak. We werken aan een oplossing. Via info@isdbollenstreek.nl zijn we wel bereikbaar.
Hebt u voor uw telefoon een Odido abonnement? Dan kunt u de ISD mogelijk telefonisch niet bereiken.
Excuses voor het ongemak. We werken aan een oplossing. Via info@isdbollenstreek.nl zijn we wel bereikbaar.
De Cliëntenraad van de ISD Bollenstreek (ISD) behartigt de belangen van alle klanten van de ISD die een uitkering vanuit de Participatiewet ontvangen. Zij zijn op zoek naar nieuwe leden.
De Cliëntenraad geeft de ISD gevraagd en ongevraagd advies over het beleid en de uitvoering. Een keer per maand wordt er vergaderd en er is regelmatig contact met adviesraden uit het sociaal domein.
Bent u enthousiast en vindt u het leuk om te vergaderen met andere leden om adviezen te maken? Kunt u de Nederlandse taal goed lezen en begrijpen? Dan zijn wij op zoek naar u. Enige ervaring is fijn, maar is geen eis.
Fijn dat u interesse hebt in de Cliëntenraad. U kunt zich melden door een e-mail naar ons sturen met een toelichting waarom u interesse hebt. Hebt u een CV? Dan mag u die ook meesturen.
E-mail: info@isdbollenstreek.nl
Deel deze pagina