ISD scoort hoog op klanttevredenheid

I&O Research heeft voor de ISD Bollenstreek een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Uit het onderzoek blijkt dat de klanten voor de algehele beoordeling de ISD een 7,8 geven. Het dagelijks bestuur en het management van de ISD zijn blij met de uitslag van dit onderzoek.

Onderzoek

I&O Research heeft in april/mei 2019 het klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Het onderzoek bestond uit een schriftelijk onderzoek.

De vragenlijsten zijn per ISD gemeente en per onderdeel (Participatiewet, Wet maatschappelijke ondersteuning, Schulddienstverlening) opgesteld. Op basis van een steekproef zijn 2341 klanten aangeschreven. Hiervan heeft 32% (in 2018 36%) gereageerd.

Belangrijkste resultaten van het schriftelijk onderzoek
• Klanten geven de ISD voor de algehele beoordeling een 7,8 (in 2018 een 7,7).
• Klanten geven de ISD voor de algemene klantgerichtheid een 7,8 (in 2018 een 7,7).
• Klanten zijn tevreden over de medewerkers en geven de medewerkers een 7,8 (in 2018 ook 7,8).
• Klanten uit de verschillende ISD gemeenten zijn gemiddeld ongeveer even tevreden.

Klanttevredenheid_hillegomKlanttevredenheid Lisse

Klanttevredenheid Noordwijk 

Klanttevredenheid Noordwijkerhout

Klanttevredenheid Teylingen

Uitgelicht

Volg ons