Persberichten

  • ISD scoort hoog op klanttevredenheid

    15 juli 2019

    Klanttevredenheid I&O Research heeft voor de ISD Bollenstreek een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Uit het onderzoek blijkt dat de klanten voor de algehele beoordeling de ISD een 7,8 geven. Het dagelijks bestuur en het management van de ISD zijn blij met de uitslag van dit onderzoek.

  • Datalek direct opgepakt

    19 april 2019

    De ISD Bollenstreek heeft per abuis op 18 april 2019 aan maximaal 300 klanten met een uitkering per e-mail een brief gestuurd met daarin NAW-gegevens van andere klanten. De ISD
    Bollenstreek betreurt het zeer dat dit heeft plaatsgevonden en heeft alle betrokkenen meteen een excuusbrief gestuurd.

  • Klanttevredenheidsonderzoek ISD

    01 april 2019

    De ISD Bollenstreek laat een tevredenheidsonderzoek uitvoeren. Het onderzoeksbedrijf I&O Research onderzoekt hoe tevreden klanten van de ISD zijn over het contact met de ISD en de manier waarop de ISD de uitkeringen en voorzieningen regelt. Het onderzoek start medio april 2019.

  • Gratis jaarkaart Amsterdamse Waterleidingduinen voor minima Noordwijk

    13 februari 2019

    Waternet biedt minima uit Noordwijk in 2019 een gratis jaarkaart aan voor de Amsterdamse Waterleidingduinen. De jaarkaart is bedoeld voor mensen die vallen onder de doelgroep minima en voor een aantal regelingen bekend zijn bij de ISD Bollenstreek (ISD).

  • Persberichten 2018

  • Persberichten 2017

Uitgelicht

Volg ons