De inkoop van Hulp bij het huishouden wordt volgens de methode van bestuurlijke aanbesteding vormgegeven. Op deze website en in het procesdocument vindt u de nodige informatie over de aanbestedingsprocedure van deze maatwerkvoorziening.
De onderstaande planning geeft enig inzicht in hoe de ISD Bollenstreek het tijdpad van deze anbesteding heeft uitgezet en welke fasen daarvan deel uitmaken. De planning is indicatief en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Activiteit | Data |
---|---|
Publicatie vooraankondiging | 22 juni 2018 |
Sluitingsdatum indienen vragen | 29 juni 2018 om 13.00 uur |
Publicatie nota van inlichtingen (www.isdbollenstreek.nl/inkoop) | 2 juli 2018 |
Sluitingsdatum indienen aanmelding | 12 juli 2018 om 13.00 uur |
Uitslag beoordeling aanmeldingen | 13 juli 2018 |
Eerste overlegtafel | 17 juli 2018 van 15.00 - 17.00 uur |
Tweede overlegtafel | 10 september 2018 van 15.00 - 17.00 uur |
Ondertekening deelovereenkomst | Uiterlijk 14 december 2018 |
Ingangsdatum deelovereenkomst | Eerste dag eerste hulpperiode 2019 |
Voor de aanmelding dienen geïnteresseerde aanbieders een mail te sturen aan de ISD Bollenstreek via aanbestedingHBH@isdbollenstreek.nl met de titel ''Aanmelding contractering HbH 2018 ISD Bollenstreek'' . Aan deze mail dient de volgende documenten te worden toegevoegd:
De onderstaande stukken dienen binnen 30 dagen na het voornemen tot toelating te worden ingediend:
Indien de aanbieder binnen de gestelde termijn deze documenten niet kan overleggen, dan kan de aanbieder niet deelnemen aan deze overeenkomst of aan de verdere aanbestedingsprocedure.
De documenten 1 en 2 zijn te downloaden via TenderNed. Deze documenten dienen te zijn ondertekend en toegevoegd aan de mail.
Na de aanbestedingsprocedure kunnen geïnteresseerde aanbieders zich pas weer na de eerste dag eerste hulpperiode 2019 aanmelden voor de deelname aan de COB overeenkomst en de deelovereenkomst.
Volg ons
Deel deze pagina op