Klanttevredenheidsonderzoek ISD Bollenstreek

De ISD Bollenstreek laat een tevredenheidsonderzoek uitvoeren. Het onderzoeksbedrijf I&O Research onderzoekt hoe tevreden klanten van de ISD zijn over het contact met de ISD en de manier waarop de ISD de uitkeringen en voorzieningen regelt. Het onderzoek start medio april 2018.

De ISD voert voor alle inwoners van de gemeenten Hillegom, Lisse, Noordwijk, Noordwijkerhout en Teylingen taken uit op het gebied van de sociale zekerheid en de Wet maatschappelijke ondersteuning, zoals (bijstands)uitkeringen, schulddienstverlening en Wmo voorzieningen.

Circa 2500 klanten zijn voor dit onderzoek willekeurig geselecteerd. Deze klanten krijgen een brief met vragenlijst thuisgestuurd met het verzoek aan dit onderzoek deel te nemen. Deelname is geheel vrijwillig en de antwoorden worden anoniem behandeld. Wel of geen deelname heeft geen invloed op de uitkering of de voorziening. Het onderzoek bestaat uit een vragenlijst die in maximaal 15 minuten kan worden ingevuld. Dit kan digitaal of op papier.

I&O Research

I&O Research voert het onderzoek uit. I&O Research is een bureau dat voor meerdere gemeenten in Nederland onderzoeken uitvoert. Zij hebben dit in 2016 en 2017 ook gedaan voor de ISD.

Uitkomsten

De uitkomsten van dit onderzoek zijn naar verwachting eind juni 2018 bekend. Met deze uitkomsten wil de ISD haar dienstverlening verder optimaliseren. De resultaten publiceert de ISD op haar website.

Vragen

Voor meer informatie en/of aanvullende vragen kunt u terecht bij de ISD Bollenstreek telefoon (0800) 95 67 000 (gratis) of via info@isdbollenstreek.nl. Voor vragen over de vragenlijst kunt u contact opnemen met de helpdesk van I&O Research telefoon (0800) 405 06 02 (gratis) of via helpdesk@ioresearch.nl.

Uitgelicht

Zoeken

Volg ons