Persberichten 2018

• Maatwerk en overgangsregeling loonkostensubsidie

05 april 2018

Het dagelijks bestuur van de ISD Bollenstreek heeft voor het toekennen van de loonkostensubsidie een overgangsregeling vastgesteld en heeft concrete afspraken gemaakt over maatwerk voor individuele werknemers met een arbeidsbeperking.

• Klanttevredenheidsonderzoek ISD Bollenstreek

29 maart 2018

De ISD Bollenstreek laat een tevredenheidsonderzoek uitvoeren. Het onderzoeksbedrijf I&O Research onderzoekt hoe tevreden klanten van de ISD zijn over het contact met de ISD en de manier waarop de ISD de uitkeringen en voorzieningen regelt. Het onderzoek start medio april 2018.

• Maatwerk mogelijk voor individuele werknemers met arbeidsbeperking

16 maart 2018

Afgelopen week zijn bij ons vragen binnengekomen over de vergoeding die werkgevers ontvangen als zij een werknemer met een arbeidsbeperking in dienst nemen. Aanleiding hiervan is een artikel dat gisteren in het Leidsch Dagblad heeft gestaan.

• ISD breidt Digitaal loket uit

14 maart 2018

Vanaf 15 maart 2018 breidt de ISD Bollenstreek (ISD) het Digitaal loket op haar website uit. Dat betekent dat burgers uit de gemeenten Hillegom, Lisse, Noordwijk, Noordwijkerhout en Teylingen via het Digitaal loket eenvoudig aanvragen kunnen indienen voor méér onderdelen van de Participatiewet (PW). Het digitaal en eenvoudig indienen van een aanvraag is een wens van het dagelijks bestuur van de ISD.

• Auto rijdt gebouw ISD binnen

22 januari 2018

Vandaag, maandag 22 januari 2018, is rond de klok van 15.00 uur een auto het gebouw van de ISD Bollenstreek aan de Hobahostraat 92 in Lisse binnengereden.

• Financieel Fonds voorkomen huisuitzetting

15 januari 2018

Op donderdag 11 januari 2018 heeft de formele ondertekening plaatsgevonden van het ‘Fonds voorkomen van huisuitzetting’.

• Gratis jaarkaart Waterleidingduinen voor inwoners van Noordwijkerhout

02 januari 2018

Waternet biedt minima uit Noordwijkerhout ook in 2018 een gratis jaarkaart aan voor de Amsterdamse Waterleidingduinen

Uitgelicht