Klanttevredenheidsonderzoek ISD Bollenstreek

De ISD Bollenstreek laat een tevredenheidsonderzoek uitvoeren. Het onderzoeksbedrijf I&O Research onderzoekt hoe tevreden ISD-klanten zijn over het contact met de ISD en de manier waarop de ISD de uitkeringen en voorzieningen regelt. Het onderzoek start medio april 2017.

De ISD voert voor alle inwoners van de gemeenten Hillegom, Lisse, Noordwijk, Noordwijkerhout en Teylingen taken uit op het gebied van de sociale zekerheid en de Wet maatschappelijke ondersteuning, zoals (bijstands)uitkeringen, schulddienstverlening en Wmo voorzieningen).

Ruim 2500 klanten zijn voor dit onderzoek willekeurig geselecteerd. Deze klanten krijgen een brief met vragenlijst thuisgestuurd met het verzoek aan dit onderzoek deel te nemen. Deelname is geheel vrijwillig en de antwoorden worden anoniem behandeld. Wel of geen deelname heeft geen invloed op de uitkering of de voorziening. Het onderzoek bestaat uit een vragenlijst die in maximaal 15 minuten kan worden ingevuld. Dit kan digitaal en op papier. Daarnaast belt I&O Research een deel van de inwoners die geselecteerd zijn voor dit onderzoek.

I&O Research

I&O Research voert het onderzoek uit, een bureau dat voor meerdere gemeenten in Nederland onderzoeken uitvoert en dit in 2016 ook heeft gedaan voor de ISD.

Uitkomsten

De uitkomsten van dit onderzoek zijn naar verwachting in juni 2017 bekend. Met deze uitkomsten wil de ISD haar dienstverlening verder optimaliseren.

Vragen

Voor meer informatie en/of aanvullende vragen kunt u terecht bij de ISD Bollenstreek telefoon (0800) 95 67 000 (gratis) of via info@isdbollenstreek.nl. Voor vragen over de vragenlijst kunt u contact opnemen met de helpdesk van I&O Research telefoon (0800) 405 06 02 (gratis) of via helpdesk@ioresearch.nl.

Uitgelicht

Volg ons