Persberichten 2017

• Geslaagde bijeenkomst voor werkgevers

19 oktober 2017

Op 17 oktober organiseerden de ISD Bollenstreek (ISD) en het Servicepunt Werk (SPW) een Ronde Tafelbijeenkomst voor werkgevers. Doel van de bijeenkomst was werkgevers te informeren en enthousiasmeren om statushouders in dienst te nemen of een stage/werkervaringsplek aan te bieden. We kijken terug op een geslaagde bijeenkomst.

• Klanttevredenheidsonderzoek Regiotaxi Holland Rijnland

24 juli 2017

Maakt u wel eens gebruik van de Regiotaxi Holland Rijnland? Dan nodigen wij u uit om deel te nemen aan de enquête Regiotaxi Holland Rijnland. Met dit onderzoek horen we graag uw mening over de diensten van de Regiotaxi Holland Rijnland.

• Klanten blijven tevreden over dienstverlening ISD

10 juli 2017

I&O Research heeft voor de ISD Bollenstreek een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Uit het onderzoek blijkt dat de klanten voor de algehele beoordeling de ISD een 7,5 geven. Voor een overheidsorganisatie een goed resultaat. Het dagelijks bestuur is blij met de uitslag van dit onderzoek.

• Geslaagde Jubileumconferentie ISD Bollenstreek

01 juni 2017

De jubileumconferentie van de ISD Bollenstreek ter gelegenheid van haar 15 jarig bestaan is een inspirerende en geslaagde bijeenkomst geweest. Dit blijkt uit de evaluatie en de persoonlijke ervaringen van de ruim 140 deelnemers.

• Jubileumconferentie ISD met schulden als centraal thema

09 mei 2017

De ISD Bollenstreek organiseert op dinsdag 30 mei 2017 ter gelegenheid van haar 15-jarig bestaan een conferentie met als hoofdthema ‘schulddienstverlening’. Geïnteresseerden kunnen zich tot 22 mei aanmelden voor deze conferentie.

• Klanttevredenheidsonderzoek ISD Bollenstreek

06 april 2017

De ISD Bollenstreek laat een tevredenheidsonderzoek uitvoeren. Het onderzoeksbedrijf I&O Research onderzoekt hoe tevreden ISD-klanten zijn over het contact met de ISD en de manier waarop de ISD de uitkeringen en voorzieningen regelt. Het onderzoek start medio april 2017.

• ISD: Nieuw contract voor trapliften en hulpmiddelen

24 januari 2017

De ISD Bollenstreek heeft per 1 februari 2017 met Handicare Stairlifts BV en de zorgleveranciers Medipoint (voorheen HartingBank), Meyra en Welzorg een nieuw contract afgesloten. Dat is het resultaat van de Europese aanbesteding die eind 2016 heeft plaatsgevonden.

Uitgelicht